Cicle de conferències: De l'autor al lector. Models i exemples d'edició crítica de textos catalans

12 abril 2022

Us convidem a participar al cicle de conferències De l'autor al lector. Models i exemples d'edició crítica de textos catalans, organitzat pels Estudis de Filologia Catalana de la UB i coordinat per Anna Fernàndez-Clot, membre del CDRL i professora de l'assignatura Literatura Catalana: Crítica Textual.

El cicle consta de quatre sessions, en les quals diferents professors i investigadors presentaran exemples d'edicions crítiques de textos d'autors medievals, moderns i contemporanis. Hi intervindran Albert Soler i Joan Santanach, membres del CDRL, juntament amb Maria Paredes (Institut Menorquí d'Estudis) i Joan Ramon Veny-Mesquida (Universitat de Lleida).

Les sessions seran els dies 29 d'abril i 6, 13 i 20 de maigd'11 a 12:30 h. Totes les sessions seran en format virtual i es podran seguir a través de la plataforma Zoom. Són obertes a tothom.

Programa.

Enllaç a les sessions: https://ub-edu.zoom.us/j/99515262912.

Informació i contacte: afernandez.clot@ub.edu

Us hi esperem!