Publicació del volum 61 (2021) de la revista Studia Lulliana

13 desembre 2021

Ha sortit publicat el volum 61 de la revista Studia Lulliana corresponent a l'any 2021. Inclou articles de Letizia Staccioli, Gabriella Pomaro, Simone Sari, Gabriel Seguí i Trobat, Antoni Rossell i Anthony Bonner, un recull de bibliografia lul·lística i ressenyes de treballs sobre Ramon Llull i el lul·lisme, i cròniques sobre jornades lul·lianes.

La revista, editada per la Maioricensis Schola Lullistica i pel Centre de Documentació Ramon Llull de la Universitat de Barcelona, amb el suport de la Càtedra Ramon Llull i la Universitat de les Illes Balears, té una periodicitat anual i es publica en format electrònic.

Podeu consultar el nou volum a la pàgina web de la Maioricensis Schola Lullistica i al repositori digital de la biblioteca de la Universitat de les Illes Balears.