Jornada “Mestre Ramon, els Llull i la Mediterrània del seu temps” a Vilassar de Dalt

Inici
Fi

Castell de Vilassar de Dalt.

L’IEMed organitza conjuntament amb l’Arxiu dels Marquesos de Santa Maria de Barberà, la jornada “Mestre Ramon, els Llull i la Mediterrània del seu temps” al Castell de Vilassar de Dalt.

La jornada comptarà amb dues taules rodones al matí i una visita a l'exposició “Ramon Llull i l’encontre entre cultures” al Museu-Arxiu de Vilassar de Dalt.

A la primera taula rodona, titulada "La Mediterrània de Llull. Llull a la Mediterrània" i moderada per Albert Soler, hi intervindran Mohamed Ouerfelli (Universitat de Aix-Marseille), Mª Dolores López Pérez (Universitat de Barcelona) i Simone Sari (Centre de Documentació Ramon Llull, Universitat de Barcelona). A la segona, titulada "Ramon Llull, escrits, documents i manuscrits" i moderada per Simone Sari, hi intervindran Joan Santanach (Centre de Documentació Ramon Llull, Universitat de Barcelona), Coral Cuadrada (Universitat Rovira i Virgili / Arxiu dels Marquesos de Santa Maria de Barberà) i Albert Soler (Centre de Documentació Ramon Llull, Universitat de Barcelona).

Més informació: http://www.iemed.org/llista_activitats/mestre-ramon-els-llull-i-la-mediterrania-del-seu-temps-jornada-cientifica-a-vilassar-de-dalt.