Arnau Vives: "Lectura del 'Llibre d'amic e amat' de Ramon Llull: un relat literari d'aspiració espiritual"

Subtítol
Sessió de lectura de textos medievals (ARDIT)
Inici
Fi

Sala de Professors de l'Edifici Josep Carner (5è pis)

Universitat de Barcelona, Facultat de Filologia i Comunicació

La vuitena sessió de lectura de textos medievals de l'associació de doctorands ARDIT de la UB està dedicada a una de les obres més famoses de Ramon Llull, el seu Llibre d'amic e amat. El taller anirà a càrrec d'Arnau Vives Piñas, que va defensar la seva tesi sobre Llull aquest desembre. Consistirà en la lectura pràctica i comentari d'una selecció de textos del llibre, una mostra representativa del que és la literatura per a Llull, que l'entenia com una pràctica intel·lectual al servei de la transformació espiritual del lector.

La sessió serà presencial, a la Sala de Professors de l'edifici Josep Carner de la Facultat de Filologia i Comunicació, i també es podrà seguir en línia a través d'aquest enllaç.